Honda Integra Type-R. Az első mérésnél a gyári autóhoz képest a módosítások: SPOON leömlő 4-2-1 Rozsdamantes 70 mm-es kipufogó rendszer no katalizátor Amerikai rozsdamentes kipufogó hátsó dob. Az egész mutatvány kb: 450.000.- Mennyi lóerőt saccolsz??? Itt a maxi teljesítmény: Pmax=135.1 kw ( 183 Le ) Max nyomaték: Mmax=168.6 Nm A V-tech szabályzás 6000 f/perc-nél volt A gyári lóerőnél 7 Le-vel kevesebb és 10 Nm-rel gyengébb. A hangja kiváló!! Becsapós mert a hangjából ítélve erősebbnek éreztem. A második képek ugyanez az autó de a V-tech controller már 4000f/perc-nél nyitja a vezérlést és a diagramm azt mutatja, hogy a nyomatékunk nőtt de a teljesítmény csökkent! Pmax = 131.2 kw (178.4 Le ) Mmax = 171.2 Nm A harmadik képek ugyanez az autó nitrózva. A nitrót 3000f/perc-nél kezdtük adagolni. Pmax: 162 kw ( 220.32 Le ) Mmax = 225.8 Nm Itt megemlítendő, hogy az elért nyomaték-növekedéssel túlszárnyaltuk a Honda S2000 nyomatékát 208 Nm. Et azért mondom mert köztudott, hogy nem sok autó gyorsulja le az S2000-t. Gyorsulás az Integrával Az Integra végre a Hondák között versenghetett a kaposvári CRX és Honda találkozón 2003.03.15-16-án. A hideg idő miatt 1 és 2-ben nincs nitrózás nem nyomtunk padlógázt csak 3-as fokozatban nitróztunk. Nézdd meg a filmeket mit jelent amikor beindul egy nitrós Integra! Film=> Szereplők a filmben: Film=> Az ellenfél itt egy igazi újdonság egy ezüst HONDA CIVIC Type R: Film=> azután Honda Integrák: Film=> majd egy Honda Civic Film=> A két nitrós Honda összecsap: Film=> Peugeot 406 coupe 3.0 V6 max. teljesítmény: max. nyomaték: gyári érték: 206 LE 285 Nm nitróval: 282 LE 536,2 Nm Peugeot 206 CC 2.0 max. teljesítmény: max. nyomaték: gyári érték: 145 LE 188 Nm nitróval: 207 LE 252 Nm Honda Civic 1.6 VTI EGY HONDA TULAJDONOS ÁLMA ,MA MÁR VALÓSÁGGÁ VÁLT! MITŐL ? OLVASDD EL!! Tovább=> Gyorsulási verseny Kiskunhalason ( a képek nagyok és nyomtathatóak kérlek várj türelemmel ) Sziasztok! Ismét egy nagyon hangulatos és színvonalas gyorsulási verseny volt Kiskunhalason! Ezt a versenyt a Road Runner Autósport Egyesület rendezte.(elérhetőség lentebb) Ez a csapat felvállalta ,hogy nappal és egy nagyon színvonalas és jól biztosított versenyt rendez! Bizony sikerült nekik! Minden működött ,a rendezők gyorsak, a spíker érdekes és jóhumorú volt .... sorolhatnám mi minden úgy volt ahogy az egy versenyző vagy néző kényelmét szolgálja. Sőt a díjak (kupa,ajándék csomag) nagyon szépek és bőségesek voltak. Na de a múlt hét végi Kia gyorsulás sem volt kutya Ostffyasszonyfán! Cseh Józsi is büszke lehet a versenyeire! (elérhetőség lentebb) Nem véletlenül járunk mind a két helyre! A mi nitrós csapatunk a jó idő ellenére a Balaton helyett ,a korai indulást választotta ,hogy minél előbb leérjen Kiskunhalasra. Érkezésünkkor már sorakoztak a jobbnál.jobb ellenfelek és természetesen a nézők is. Mi igencsak izgultunk mert a számotokra is ismert (nitrós autóknál megnézheted ) demóautónk a Honda Integra Type-r új kihívásnak nézett elébe. Mivel ennek az autónak gyárilag 1.8 motorja van ezért erre 50LE-s szettet lehet rátenni megbontás nélkül. Aki volt nálunk, hogy kipróbálja az Integrát bizony érezhette ,hogy ez a teljesítmény is igen belenyom az ülésbe . De Géza a mi csapatunk kulcsembere természetesen ezzel nem elégedett meg. Ö mint mindig ,most is az újítások híveként egy nagyobb szettet tűzött ki azaz 100LE növekedést autójának. Persze ehhez már némi átalakítás is kellet mivel ez már nem az ajánlott "gyári" értékű növelés. Azt hogy mi került bele és ez milyen teljesítmény és nyomaték növekedéssel jár ,egyenlőre had maradjon titok ,de igérem a mérése és szabadságok után megtudjátok itt vagy a Tunind&Stereóból. Szóval, egyenlőre szép fokozatosan lehetet az új erőkkel bánni és igy ezen a versenyen csak 60 LE növekedést kapott az Integra a nitróval. Gyönyörű eredményt értünk el! 200-on 9.1....(bruttó) ami 400 méternél látványosan kijött volna, mivel most a négykerekesek a rajtnál legyorsultákaz Integrát. Az oka nem más volt mint a gumi a rajtnál ,sőt 1,2,3 ban is elpörgött de hiába a látvány azért meg volt amikor megjött az ERŐés beérte a többieket! Kétszer még a Peugeot TAXI-t is sikerült befogni. Pedig az már nem egyszerű gép! Igen méltó ellenfél! A végeredmény egy elégedett és első kipróbálásra tökéletes harmadik helyezett! Büszkék vagyunk az eredményre! A legbüszkébbek mégis a többi nitrós "autóra" voltunk! Igen!!! Ismét győzött a Fehér Camaróval Tibor és István! Ez a Camaró 1993 -as évjáratú 5700 cm2 . Tuning: Nitrós dugók hajtókarok. Tuning vezérműtengely,csapágy,kipufogó, pillangószelep és kipufogó. Erősített váltó, rövidített áttétel ,MSD gyújtás, 3000-es turbina, 150 LE nitró szett A mostani versenyen az autó slik gumik nélkül indult. A slik azért fontos mert ez az autóhátsókerék meghajtású és igy ez gyakran az induláskor rászabaduló erőktől csak pörög a rajtnál és nem ugrik el mint egy négykerekes, ami igy hátrányt jelenthet! De a Camarónak ez sem volt akadály! Nem, volt ellenfél a Legjobb ideje 8.5 ...(bruttó)! Sőt a rendezőség kérésére volt egy versenyen kívüli szuperfutam is ahol a nagyon erős és pillekönnyű, iszonyú jó eredményeket elérő kispolskit is sikerült befogni. Gratulálunk nektek! Igy tovább!!! Na de, a büszkeségeink között ott van egy másik nitrós látványosság ! Subaru Impresa 2.0 turbo négykerék meghajtás . Tuning :50LE nitró Ernő a tulaj most megkapta ami már régen megillette .Volt már dobogós ,de most a "nitrós" lóerőtöbblet nála is megmutatkozott. Győzött , verte le sorba az ellenfeleket! A nézők meg minden futam után ujjongva tapsoltak és fütyültek olyan szépet alakított! Még a kispolszkival is ki mert állni ,mert mint minden igazi sportembernek nem az a fontos (mint néhány rosszmájú pancsertnek ),hogy állandóan győzni,győzni és leszólni a másikat! NEMMMMM!!!! A FEELing ,a versenyszellem ,a részvétel a jó hangulat és jó barátság a többi versenyzővel ennél sokkal, de sokkal fontosabb. Na és ha nyersz az még hab a tortán ! A legjobb ideje 8.8..(bruttó) Elárulhatom ,hogy a Subarunál is ez még csak a kezdet és biztos vagyok benne,hogy a töretlen lelkesedése még jobb eredményeket hoz majd ki. (de hogy miért és az mi lesz legyen most titok, amire nemsokára fényderülhet!) Örülünk hogy a csapatunkhoz tartozol ERNŐ! Mi a Nitrosystem és még sokan mások, nagyon büszkék vagyunk RÁD és az autódra Ernő most papucsát szandálra cserélte , meg is nyerte a versenyt ! Mi lesz "te jó ég" ha legközelebb bakancsban jön !!!! Meneküljetek egerek! (((-: ( értse aki bántotta érte !!!) Volt még egy érdekesség amit szeretnék bemutatni nektek ! Ezen a képen egy lelkes rajongonkat láthatjátok akinek Suzukijába ugyan nincs nitro de boldogan hordozgatja autóján a logónkat! Söt úgy "megtáltosodott" ettől a matricától kapott LE többlettől,hogy csak úgy róta a gyorsulási köröket! (ez csak humor !) ( -: |