-==Taxituning==-
-==Taxituning==-
Taxi
 
 
-==Menüpontok==-
 
-==Bejelentkezés==-
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Flash VideÓk
 
Játékok2
 
-==A nap képe!==-

 Rakj a Kedvencekhez!!

 Beállítás Kezdőlapnak!

 
-==Statisztika!==-
Múltbéli találat
A már kihúzott számok között keres találatokat.
Adjon meg öt lottószámot:


 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
-==Egyéb==-
látotagó olvassa a lapot.
 
Heti Horoszkóp

Kínai állatjegyek!
Kiváncsi vagy milyen állat jegyében születtél a Kínai horoszkóp szerint?
Ha igen,akkor csak ird be mikor születtél:. Pl: "1988"


 
Tv,Mozi,Színház...!

www.port.hu






Izék:D

 
Szavazz!!
..::Szavazás::..
Mi legyen ,,TÖBB"" a HONLAPON???

Kép
Script
Animáció
Vicc
Játék
Szavazás
Modul
Link
Játék Infó
Flash Videó
 
Szavazás
-==Szavazás==-
Milyennek találod az oldalt?

Király
Közepes
Rossz
Szar
Töröld le!
-
=
=
S
Z
A
V
A
Z
á
S
=
=
-
Melyik a kedvenc telepjáród?

Hummer
Mitsubishi
Dodge
Toyota
BMW
Mercedes
Opel
Ford
Gaz
Uaz
Volswagen
Subaru
 
Kereső linkek
 
Ingyenes Tárhely Linkek
 
Programozás Linkek
 
Böngésző Linkek
 
Haverjaim Linkjei
 
Weblapkészítés - Grafika
 
Weblapkészítés - CSS
 
Weblapkészítés - HTML
 
Weblapkészítés - Flash
 
Weblapkészítés - Javascript
 
Weblapkészítés - WML
 
28 Kérdés és válasz

KÉRDÉS :Hogyan működik a Nitro?
VÁLASZ:
Három fontos dolog van.

Először is a nitro-oxid 2 rész nitrogénből és egy rész oxigénből (36%-os súlyarány) áll. Amikor a nitro-oxidot kb. 572 Farenheitre (300 Celsius) hevítik (sűrítő lökettel), akkor lebomlik és extra oxigén szabadul fel. Azonban, nem csak ez az oxigén hozza létre a plusz erőt, hanem az oxigénnek az a képessége is, hogy több üzemanyagot tud elégetni. Azáltal, hogy több üzemanyagot égetünk el, nagyobb hengernyomás jön létre, innen származik a többlet erő nagy része.

Másodszor, amikor a nyomás alatt tartott nitro-oxidot befecskendezzük a motorba, folyadékból gázzá alakul (felforr). Ez a forrási hatás lecsökkenti a nitro hőmérsékletét mínusz 0,127 F-re (17,91 Celsius). Ennek a "hűtő hatásnak" az eredményeként jelentősen lecsökken a beömlő üzemanyag hőmérséklete, kb. 60-75F-el (15,5-23,8 Celsius). Ez szintén segít a plusz erő létrehozásában.

Harmadszor: a nitrogén, amely szintén felszabadult a sűrítő löket hatására, fontos szerepet játszik. A nitrogén tompítja vagy gyengíti a megnövekedett hengernyomást, amellyel elősegíti az égési folyamat kontrollálását.

 

KÉRDÉS: Miért Nitro-t?
VÁLASZ:
A Nitro-oxid befecskendezés sok szempont miatt nagyon népszerűvé vált a mai világban azok számára, akik teljesítménynövekedéssel foglalkoznak

1.   A nitro elköltött forintonként nagyobb teljesítményhez juttat, mint bármely más teljesítmény-átalakítás.
2.   A nitro beszerelését viszonylag könnyű végrehajtani.
3.   Mivel a nitrot csak akkor használjuk, ha szükség van rá, megvan az az előnye, hogy az autó mindig vezethető, és normál benzint fogyaszt, amikor nincs "bekapcsolva".
4.   Gyakorlatilag bármilyen erőigényhez beszerezhetők rendszerek a 25 lóerőtől az 500 fölötti extra lóerőig.
5.   Az egyike annak a néhány teljesítménynövelő lehetőségnek, amelyeket be lehet szerezni a mai számítógép-vezérlésű, üzemanyag-befecskendezős gépekhez.v
6.   A rendszereket könnyen el lehet távolítani vagy át lehet helyezni másik járműbe.

 

KÉRDÉS: Befolyásolni fogja a Nitro a motor megbízhatóságát?
VÁLASZ:
Erre válasz a megfelelő lóerő megválasztása az adott alkalmazás számára. Az a készlet, amelyik a megfelelő gyári kalibrálást használja általában nem növeli az elhasználódást. Ahogy a hengerben kiengedett energia növekszik, úgy növekszik azoknak a különböző tartozékoknak a leterhelése is, amelyek ezeket kezelik. Ha a terhelés-növekedés túlhaladja annak az alkatrésznek a kapacitását, amelyik kezeli azt, akkor bekövetkezik a fokozottabb elhasználódás. A Nitro-system rendszereket nagyfokú igénybevételre tervezték, használatuk csakis teljesen nyitott fojtószeleppel történik. A Nitro borzasztóan előnyös, mert nem használod mindig, csak akkor, amikor akarod.

Minden NITRO-SYSTEM készletet maximális teherbírásúra terveztek úgy, hogy ugyanakkor megbízhatóak is az adott alkalmazásoknál.

KÉRDÉS: Hozzá lehet egyszerűen csak szerelni a nitrosystem készletet egy gyári motorhoz?
VÁLASZ:
Igen, mert a NITRO-SYSTEM rendszer gyakorlatilag minden gyári motorhoz gyárt rendszereket. A lényeg, hogy a megfelelő készletet válasszuk ki az adott alkalmazáshoz, például: a 4 hengeres motorokhoz általában hozzáadható további 40-60 lóerő, a 6 hengeresek általában nagyszerűen működnek 75-100 plusz lóerővel, a kis hengerblokkos V8-asok (302/350/400) általában elbírnak plusz 140 lóerőt, a nagy hengerblokkos V8-asok (427/454) elbírhatnak plusz 125-200 lóerőt is. Ezek az ér-ékek maximálisan megbízhatók a legtöbb öntött dugattyús és öntött főtengelyű gyári motor esetében, ahol minimális vagy semennyi motorátalakítás nem történt.

 

KÉRDÉS: Hogyan működik a nitro?
VÁLASZ:
A Dinitrogén-oxid két rész nitrogénből és egy rész oxigénből (36%-os súlyarány) áll plusz egyéb adalékanyagokból. A motorban végbemenő égési folyamat során, nagyjából 572 Fahrenheitnél (300 Celsius) a nitro lebomlik, és oxigén szabadul fel. Ez a többlet-oxigén többletenergiát hoz létre azáltal, hogy lehetővé teszi, hogy több üzemanyag égjen el. A nitrogén tompítja vagy gyengíti a megnövekedett hengernyomást, amellyel elősegíti az égési folyamat kontrollálását. A nitronak komoly "közbenső hűtési" hatása is van, mivel 60-75 Farenheittel (15,5-23,8 Celsius) csökkenti a beömlő üzemanyag hőmérsékletét.

KÉRDÉS: Mekkora teljesítménynövekedést várhatok egy nitrosystem rendszertől a gyorsulásban?
VÁLASZ:
Sok alkalmazás esetében a várható növekedés negyed mérföldenként 1-3 teljes másodperc és 10-15 mérföld(16-24 km/h). A végső eredményt befolyásolja a motor mérete, az abroncsok, a befecskendezés, a sebesség fokozatok, stb.

KÉRDÉS: Meddig tart ki egy palack?
VÁLASZ:
Ez nagyban függ a felhasznált nitro-készlettől és a befecskendezéstől. Például: a 125 lóerős készlet a normál 10 font (4,53 kg) kapacitású palackkal általában 7-10 teljes negyed-mérföldnyi menetet tesz lehetővé.

A 250 lóerős szinteken 3-5 teljes negyedmérföldnyi menet várható. Ha a nitrot csak 2. és 3. sebességben használjuk, a menetek száma több lesz. A 2000 ccm hengerűrtartalmú motorokra szerelt nitrórendszer általában 20-30 gyorsítási menetet enged.

KÉRDÉS: Mennyi ideig tarthatom lenyomva a nitro-gombot?
VÁLASZ:
Lenyomva lehet tartani a gombot addig, amíg a palack ki nem ürül. Azonban egyszerre a 15 vagy kevesebb másodpercnyi folyamatos nyomva tartás ajánlott.

KÉRDÉS: Mikor a legmegfelelőbb a nitrot használni?
VÁLASZ:
Csakis akkor, amikor a fojtószelep teljesen nyitott (hacsak nem használunk progresszív kapcsolót vagy Nitro-computert). A borzasztóan megnövekedett forgató-nyomaték miatt a legjobb eredmény - a hajtó tapadásától függően - általában korai aktiváláskor lesz. A nitro 2500 fordulatszám felett is biztonságosan használható teljes gáz alkalmazásakor.

KÉRDÉS: Gyúlékony a nitro?
VÁLASZ:
Nem.

Maga a nitro nem gyúlékony.

Azonban a nitroban jelen lévő oxigén miatt az üzemanyag elégése gyorsabban megy végbe.

KÉRDÉS: Okoz robbanást a nitro?
VÁLASZ:
Közvetlenül nem.

A robbanás annak a következménye, hogy túl kevés üzemanyag van jelen az égéskor (híg), vagy an-nak, hogy az oktánszám túl alacsony. A túl korai gyújtás is okoz robbanást. Mindent összevéve, a gyári motorokhoz gyártott készleteink megfelelően fognak működni prémium üzemanyaggal (szuper benzin). A versenyalkalmazásoknál, ahol nagyobb nyomásarányok használatosak, melyek nagyobb hengernyomáshoz vezetnek, nagyobb oktánszámú üzemanyagot kell használni, valamint nagyobb gyújtáskésleltetést. Ezért nagyon fontos, hogy szakembereink beállítsák a nitrosystem rendszeredet autódhoz.

 

KÉRDÉS: Hol lehet a palackot újratölteni?
VÁLASZ:
A NITROSYSTEM Kft.-nél 1107 Budapest Ceglédi út 30.
Tel::06/20-9257207 ,06/20-9805873

 

KÉRDÉS: Növeli a nitro a hengernyomást és a hőmérsékletet?
VÁLASZ:
Igen. Éppen annak a képességének köszönhetően képes annyi energiát létrehozni, hogy több üzemanyagot képes elégetni.

KÉRDÉS: Van előnye annak, ha a nitrot turbó vagy supercharger alkalmazással használjuk?
VÁLASZ:
Hogyne! A turbó alkalmazásnál a turbókésés teljesen kiiktatható a nitrosystem-rendszer hozzáadásával. Továbbá a turbó és a supercharger is sűríti a bejövő levegőt, ami által az felmelegedik. A nitro befecskendezésével létrejövő nagyfokú közbenső hűtőhatás 75 Farenheittel (23,88 Celsius) vagy többel csökkenti a beömlő üzemanyag hőmérsékletét.

KÉRDÉS: Milyen hatással lesz a nitro az olyan motorra, amelyben már sok kilométer van?
VÁLASZ:
Ez nagymértékben függ a motoralkatrészek állapotától. Ha olyan motoron hajtunk végre teljesítménynövelő átalakításokat, amely lehasznált vagy rosszul tuningolt, annak káros következményei lesznek. Azonban egy jó állapotú motor, amelyiknél megfelelő a gyűrű és a hengerfejtömítés, mindenfajta abnormális elhasználódás nélkül fogja tudni használni a nitrot.

KÉRDÉS: Befolyással lesz a nitro-system használata a katalizátoros átalakítóra?
VÁLASZ:
Nem.

A kipufogóban jelenlévő oxigén növekedése valójában növelheti az átalakító hatékonyságát. Mivel a nitro használata általában 10-20 másodperces folyamatos használtra van lekorlátozva, általában nincsenek észlelhető hatások. A hőfokok általában jóval az elfogadható normákon belül vannak.

KÉRDÉS: Ugyanakkora lesz a teljesítmény-növekedés százaléka egy nagymértékben átalakított motor esetében, mint egy gyári motor esetében, amikor ugyanazt a NITRO-SYSTEM készletet és befecskendezést használják?
VÁLASZ:
Nem igazán. A legtöbb esetben a növekedés százaléka nagyobb a gyári motor esetében, mivel az nem annyira hatékony a normál (nem nitrós) üzemmódban, mint az átalakított motor. Azonban mivel a nitro-system megnöveli bármely motor teljesítményét, az összteljesítmény sokkal nagyobb lesz az átalakított motor esetében.

KÉRDÉS: A nagynyomású motorok is tudják használni a nitrot?
VÁLASZ:
Hogyne. A nagy vagy alacsony nyomásarányok is megfelelően működnek a nitro-oxiddal, feltéve, hogy fenntartjuk a nitro és az üzemanyag sűrűségének megfelelő arányát. A NOS-készleteket a viszonylag alacsony nyomású gyári motoroktól egészen a professzionálisan átalakított motorokig használni lehet, melyek gyakran meghaladják a 15:1 arányt. Általában minél magasabb a nyomásarány, annál nagyobb gyújtáskésleltetés, és annál magasabb oktánszámú üzemanyag szükséges. Részletesebb információért hívd valamelyik szakemberünket.

KÉRDÉS: A közúti nitro alkalmazásokhoz lehet használni benzinkútnál vásárolható üzemanyagot?
VÁLASZ:
Igen. A legtöbb alkalmazás számára a 92-es ólmos vagy ólommentes prémium üzemanyag (szuper benzin) ajánlott. Sok olyan NOS-készlet van, amelyet benzinkútnál vásárolható üzemanyaghoz terveztek. Azonban amikor nagyobb nyomást, vagy nagyobb lóerőt használunk, 100-as vagy magasabb oktánszámú versenyüzemanyagot kell használni.

KÉRDÉS: Alkalmazható a Nitro-system készlet az EFI-autók későbbi modelljeihez is?
VÁLASZ:
Igen, valójában a NITROSYSTEM Kft. rendelkezik széles körű nitro-system kínálattal ezekre az autókra vonatkozóan. Telefonálj, ha nem látod a listán a neked megfelelőt.

KÉRDÉS: Melyik típusú nitro-rendszer jobb: a tárcsás (plate) befecskendezős rendszer vagy a közvetlen nyílású (direct port) befecskendező rendszer?
VÁLASZ:
A tárcsás rendszer előnye a könnyű beépítés és eltávolítás, a könnyű átszerelhetőség más járműbe, a befecskendezési kombinációk váltásának gyors lehetősége, és legtöbb esetben nyújtja azt az összes extra lóerőt, amire valaha is szükséged lehet (75-350-nel több LE). Bizonyos esetekben, mint a soros (in-line) típusú motoroknál, amelynek hosszú forgattyúsrésze van, a közvetlen nyílású rendszer tanácsolható a maximális elosztáshoz. Ahol pedig több mint 350 Le-re van szükség, a közvetlen nyílásos Fogger rendszerünk nyújtani fogja a csúcsot elosztásban és energiában is (egészen 500+ LE-ig). A közvetlen nyílásos befecskendezés szintén kívánatos, amikor a rendszer az elosztócső (manifold) mögött van elrejtve.

KÉRDÉS: Meg kell változtatnom az üzemanyagrendszeremet a nitro-system használata esetén?
VÁLASZ:
A legtöbb gyári benzinpumpa megfelelően fog működni a kisebb nitros alkalmazásoknál. Fontos ellenőrizni, hogy vajon a pumpád képes-e megfelelő mennyiségű üzemanyagot folyatni a meglevő üzemanyagrendszerünkbe (akár karburátoros, akár üzemanyag-befecskendezős), valamint hogy képes-e a nitro-készlet által megkövetelt többlet-üzemanyagot is szolgáltatni teljes gáz mellett. Nem rossz ötlet, ha külön üzemanyagpumpát szentelünk a nitro-készletnek.

KÉRDÉS: Melyek a nitro-használat előnyei más teljesítménynövelő lehetőségekkel összevetve?
VÁLASZ:
Sok olyan teljesítménynövelő lehetőség van, amelyek költségei miatt a híd alá költözhetsz. Forintról ,forintra számolva nem tudsz nagyobb teljesítményt vásárolni kevesebb pénzből, mint a nitro esetében. A nitro rendszerrel a teljesítményt és a megbízhatóságot sokkal elfogadhatóbb áron lehet megszerezni, miközben megtartjuk a gyári motor előnyeit is a normálhasználat folyamán. Ráadásul a nitro rengeteg előnyt kínál a forgatónyomaték kapcsán is anélkül, hogy a motort túlzott fordulatszámmal terhelnénk. Ezek a tényezők elősegítik, hogy a motorod tovább tartson, mint más tuningolások esetén.

KÉRDÉS: Gyárt a NITROSYSTEM készleteket motorbiciklikre, vízi járművekre vagy motoros szánokra is?
VÁLASZ:
Hívd fel vagy írj a Nitrosystem@axelero.hu-ra pontosan mit is szeretnél és műszaki kollégánknak megkonzultálhatod ezt a kérdést.

KÉRDÉS: Milyen nyomásnak vannak kitéve az alkatrészek egy átlagos nitro-készletben?
VÁLASZ:
A nyomás gyakran meghaladja a 70 kg/cm2 . Ezért használ a NITROSYSTEM csakis magas nyomáson tesztelt, repülőgép-minőségű alkatrészeket az egész rendszerében, mint például a Teflonnal bevont rozsdamentes acélhuzalok.

KÉRDÉS: Honnan tudom meg, hogy mennyi nitro maradt a palackban?
VÁLASZ:
A legmegbízhatóbb mód az, ha megmérjük a palackot ahhoz, hogy meghatározzuk, hány kg maradt benne. Amikor a palack már nagyjából üres (kb. 20% vagy kevesebb nitro maradt benne) általában ingadozás érezhető.

KÉRDÉS: Mi a funkciója a palackon lévő leváló biztonsági szelepnek?
VÁLASZ:
Nagyon fontos, hogy ne töltsük túl a palackot; azaz egy 4,5 kg kapacitású palackba nem szabad 4,5 kg-nál nagyobb súlyú nitro-oxidot tölteni. A túltöltés és/vagy túl sok hő megnövekedett palacknyomást okozhat, amely kilöki a biztonsági szelepet, és kiengedi a palack teljes tartalmát.

KÉRDÉS: Meg kell változtatnom a gyújtás-rendszeremet?
VÁLASZ:
A legtöbb mai gyújtásrendszer jól megfelel a nitro-alkalmazásokhoz. Bizonyos magas LE esetekben tanácsolható, hogy belenézzünk a kiváló minőségű, nagyteljesítményű gyújtási rendszerbe.

 
Taxi
 

 
-==Okosító==-

 



 
-==m3nü==-
 
-==Need For Speed Most Wanted==-
 
Tuning
 
Carrart Menü
 
Super Verdák
 
Downloads
 
Chat 2
 -=TaxiTuning=-
 
 
-==Szótár==-

TRY.HU 

A-STAT - a halálpontos webstatisztika MyStat - Az ingyenes webstatisztika

 
-==Gportál Számláló==-
Indulás: 2006-01-15
 
Okosságok;)))
Reklám-Csere Keresõ

 

honnan:

hova:
mikor:

 
Szavazz!
Melyik a kedvenc kocsid?

BMW
Mercedes
Jaguar
Ford
Opel
Mitsubishi
Toyota
Nissan
Peugeot
Subaru
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
-==Ez+Az!==-
 
Keresők


Szoftver kereső:

  
 
G-Portal kereső

Google

MP3 Kereső
 
1 kis ízelítő a carrartból!





 
Valuta Váltó

 
Bannerek

Shoutbox.us - Free Shoutbox!

GamesArcade.net - Free Online Games

Logo and Graphics Generator

Reklámozza Ingyen Weboldalát ! Banner TOP 2004 - http://bannertop.reklam-csere.hu

A Legjobb Scriptek Szállítója

 FlashButtons

Firefox.hu .


 

 

 
Carrart Menü
Tartalom
 

CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!